Er zijn al een tijdje problemen met het afschrijven van boten op een mobiele telefoon. Dt probleem is opgelost met nieuwe software op de server.
Maar toch ziet niet iedereen die verbetering, Als het er nog steeds vreemd uitziet dan komt dat waarschijnlijk omdat je telefoon verouderde gegevens gebruikt. De oplossing is het "schoonmaken van de cache" of "clear the cache".
Je kan ook een paar dagen wachten. De cache wordt na verloop van tijd ook automatisch geleegd.
De recepten voor Android en IOS staan na Lees meer ...
Android:
- Open the Chrome app on your Android device.
- Tap the More icon (three vertical dots) at the top right of the screen.
- Tap on Settings.
- Tap on Site settings.
- Tap on All sites to see a list of all the websites you've visited.
- Find the website you want to clear the cache for in the list.
- Tap on the website URL to open its specific settings.
- Tap the trash can icon to clear the cached data for that site.
IOS (iPhone):
- Open Settings: Find and tap the Settings app icon on your iPhone.
- Go to Safari: Scroll down and tap on Safari.
- Find Advanced: Scroll to the bottom of the Safari settings and tap on Advanced.
- Select Website Data: Tap on Website Data. This option displays a list of all websites that have stored data on your device.
- Locate the Website: Use the search bar at the top to find the specific website you want to clear.
- Delete the Website Data:
- Swipe Left: Swipe left on the website's entry in the list.
- Tap Delete: A "Delete" button will appear; tap it to remove the website's cached files and cookies.
- Swipe Left: Swipe left on the website's entry in the list.

